Powiadom mnie o dostępności

Przewody, tuleje prowadzące, uszczelniacze sprzęgła do PEUGEOT 807

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Przy dźwigni wysprzęglika

35,76

zł/szt.

Kraków: pt. 24.01

U ciebie: pt. 24.01

35,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe

Wyposażenie sprzęgła: Teeth quant.: 21, with clutch plate, with releaser, clutch pressure plat, with flywheel,

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

777,45

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

777,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 807

Przewód sprzęgła w samochodzie PEUGEOT 807

W samochodzie PEUGEOT 807 zastosowano hydrauliczny układ sterowania sprzęgłem. Jego niezwykle istotnymi elementami są przewody sprzęgła. Sztywny przewód sprzęgła, odpowiedzialny jest za przenoszenie ciśnienia wygenerowanego przez pompę sprzęgła, po wciśnięciu przez kierowcę pedału, na wysprzęglik, którego zadaniem jest z kolei popchnięcie dźwigni wyłączającej sprzęgło. W samochodzie PEUGEOT 807 zastosowano także elastyczny przewód hydrauliczny, którego funkcją jest dostarczanie płynu hydraulicznego do pompy sprzęgła, generującej ciśnienie w układzie.

PEUGEOT 807 – objawy zużycia i awarii przewodów sprzęgła

W samochodzie PEUGEOT 807 uszkodzenia przewodów sprzęgłowych najczęściej związane są z utratą ich szczelności, która może spowodować stopniowy lub nagły ubytek płynu hydraulicznego. Najczęściej uszkodzenia powodowane są tzw. zmęczeniem materiału – osłabieniem się struktury przewodu lub połączeń pomiędzy elementami układu sprzęgłowego.

Usterka przewodu elastycznego sprzęgła w samochodzie PEUGEOT 807 zwykle związana jest z zauważalnym pogorszeniem się jakości pracy pedału sprzęgła. Jest on wyczuwalnie twardszy i trudniejszy do wciśnięcia. Poważne uszkodzenie przewodu sztywnego sprzęgła prowadzi zwykle do całkowitego uniemożliwienia zmiany biegów, gdyż do wysprzęglika nie dociera płyn hydrauliczny pod odpowiednim ciśnieniem, niezbędnym do umożliwienia wyłączenia sprzęgła.