Powiadom mnie o dostępności

Przewody, tuleje prowadzące, uszczelniacze sprzęgła do SEAT TOLEDO III

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

150,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla...
143,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
29,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dopuszczalna masa całkowita [kg]: 15.8, Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednoma...
676,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT

Przewód sprzęgła w samochodzie SEAT TOLEDO III

W samochodzie SEAT TOLEDO III zastosowano hydrauliczny układ sterowania sprzęgłem. Jego niezwykle istotnymi elementami są przewody sprzęgła. Sztywny przewód sprzęgła, odpowiedzialny jest za przenoszenie ciśnienia wygenerowanego przez pompę sprzęgła, po wciśnięciu przez kierowcę pedału, na wysprzęglik, którego zadaniem jest z kolei popchnięcie dźwigni wyłączającej sprzęgło. W samochodzie SEAT TOLEDO III zastosowano także elastyczny przewód hydrauliczny, którego funkcją jest dostarczanie płynu hydraulicznego do pompy sprzęgła, generującej ciśnienie w układzie.

SEAT TOLEDO III – objawy zużycia i awarii przewodów sprzęgła

W samochodzie SEAT TOLEDO III uszkodzenia przewodów sprzęgłowych najczęściej związane są z utratą ich szczelności, która może spowodować stopniowy lub nagły ubytek płynu hydraulicznego. Najczęściej uszkodzenia powodowane są tzw. zmęczeniem materiału – osłabieniem się struktury przewodu lub połączeń pomiędzy elementami układu sprzęgłowego.

Usterka przewodu elastycznego sprzęgła w samochodzie SEAT TOLEDO III zwykle związana jest z zauważalnym pogorszeniem się jakości pracy pedału sprzęgła. Jest on wyczuwalnie twardszy i trudniejszy do wciśnięcia. Poważne uszkodzenie przewodu sztywnego sprzęgła prowadzi zwykle do całkowitego uniemożliwienia zmiany biegów, gdyż do wysprzęglika nie dociera płyn hydrauliczny pod odpowiednim ciśnieniem, niezbędnym do umożliwienia wyłączenia sprzęgła.