16 produktów
Wybierz auto
03562294001399
Średnica [mm]: 240
1 429,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 429,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339415036510
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 646,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 646,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339411025410
Liczba śrub: 8
80,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339411002610
Liczba śrub: 8
57,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
57,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339415039510
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 769,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
1 769,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339411025610
Liczba śrub: 6
55,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL836559
Ciężar [kg]: 12.45
Średnica zewnętrzna [mm]: 293.8
Rozwiń więcej danych
1 554,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 554,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL836592
Ciężar [kg]: 12.1
Średnica zewnętrzna [mm]: 288.65
Rozwiń więcej danych
1 623,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 623,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL836245
Ciężar [kg]: 13.62
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
1 481,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 481,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339415018910
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna, półautomatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z łożyskiem prowadzącym
Rozwiń więcej danych
1 707,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 707,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339415046710
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
2 077,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 077,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL836281
Ciężar [kg]: 15.48
Średnica zewnętrzna [mm]: 294
Rozwiń więcej danych
2 230,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 230,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC2294002077
Średnica [mm]: 228
1 436,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 436,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339415017510
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Rozwiń więcej danych
1 636,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 636,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339415038910
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Rozwiń więcej danych
1 550,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
1 550,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339415059410
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Rozwiń więcej danych
2 341,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
2 341,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu BMW Z4, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.
Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.
Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu BMW Z4. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.