Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do CITROËN C3 II

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Koło dwumasowe SACHS 2294 001 594

Darmowa dostawa od 99 zł

Koło dwumasowe SACHS 2294 001 594

03562294001594

Średnica [mm]: 228

860,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

860,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836132

Darmowa dostawa od 99 zł

Koło dwumasowe VALEO 836132

VAL836132

Średnica [mm]: 228

Ciężar [kg]: 13.36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 631,91

zł/szt.

Kraków: śr. 09.07

U ciebie: śr. 09.07

1 631,91

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw śrub koła zamachowego BLUE PRINT ADBP780006

Darmowa dostawa od 99 zł

Zestaw śrub koła zamachowego BLUE PRINT ADBP780006

BLUADBP780006

Ciężar [kg]: 0.12

Ilość śrub koła zamachowego: 6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

52,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

52,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw śrub koła zamachowego LUK 411 0166 10

Darmowa dostawa od 99 zł

Zestaw śrub koła zamachowego LUK 411 0166 10

0339411016610

Kształt łba sruby / nakrętki: Wewnętrzny torx

Liczba śrub: 6

36,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

36,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0396 10

Darmowa dostawa od 99 zł

Koło dwumasowe LUK 415 0396 10

0339415039610

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

997,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

997,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0493 10

Darmowa dostawa od 99 zł

Koło dwumasowe LUK 415 0493 10

0339415049310

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 235,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

1 235,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 995

Darmowa dostawa od 99 zł

Koło dwumasowe SACHS 2294 001 995

03562294001995

Średnica [mm]: 228

1 053,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

1 053,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN C3 II

Koło dwumasowe CITROËN C3 II – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu CITROËN C3 II, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie CITROËN C3 II

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

CITROËN C3 II – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu CITROËN C3 II. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.