Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do CITROËN

56 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

35,68

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

35,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 594

Średnica [mm]: 228

852,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

852,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836172

Ciężar [kg]: 14.205

Średnica zewnętrzna [mm]: 308.6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 573,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 573,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836161

Ciężar [kg]: 13.66

Średnica zewnętrzna [mm]: 291.3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 053,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 053,53

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe VALEO 836670

Ciężar [kg]: 19.28

Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 964,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 964,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0307 10

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 769,28

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

1 769,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

1 575,83

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

1 575,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 899

Średnica [mm]: 235

990,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

990,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 995

Średnica [mm]: 228

1 042,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 042,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836518

Średnica [mm]: 240

Ciężar [kg]: 14.405

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 640,67

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

1 640,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0323 10

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 046,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 046,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836132

Średnica [mm]: 228

Ciężar [kg]: 13.36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 616,21

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

1 616,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 002 157

Średnica [mm]: 235

1 206,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 206,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0658 10

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 351,45

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

1 351,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 921

Średnica [mm]: 235

976,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

976,44

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 501 061

Średnica [mm]: 230

1 345,61

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

1 345,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 583

Średnica [mm]: 235

959,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

959,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe SACHS 2294 002 285

Średnica [mm]: 240

1 351,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 351,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 501 183

Średnica [mm]: 240

2 030,54

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

2 030,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe SACHS 2294 701 047

Średnica [mm]: 235

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubami koła zamachowego

1 355,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 355,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN

Koło dwumasowe CITROËN – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu CITROËN, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie CITROËN

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

CITROËN – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu CITROËN. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.