Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do CITROËN C4 II

20 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Liczba śrub: 8
35,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 14.205, średnica zewnętrzna [mm]: 308.6, Moment dokręcenia [Nm]: 50, Wersja silnik...
1 616,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 13.14, Wersja silnika: dla silników z kołem zamachowym dwumasowym, Liczba otworów ...
1 972,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 13.64, Wersja silnika: dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
2 120,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240
1 014,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną sk...
1 408,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Liczba otworów do mocowania: 6
1 144,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415052910

Koło dwumasowe LUK 415 0529 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
1 145,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 235
990,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Liczba otworów do mocowania: 6
1 090,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 235
1 187,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniaj�...
1 868,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240
1 833,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 228
873,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 228
1 068,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240
895,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kształt łba sruby / nakrętki: wewnętrzny Torx, Liczba śrub: 6
36,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415049310

Koło dwumasowe LUK 415 0493 10

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez łożyska prowadzącego, Wersja silnika: ...
1 293,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415039610

Koło dwumasowe LUK 415 0396 10

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniaj�...
992,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240
1 734,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN

Koło dwumasowe CITROËN C4 II – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu CITROËN C4 II, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie CITROËN C4 II

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

CITROËN C4 II – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu CITROËN C4 II. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.