14 produktów
Wybierz auto
0339411015910
Liczba śrub: 8
35,42
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350836172
Ciężar [kg]: 14.205
Średnica zewnętrzna [mm]: 308.6
Rozwiń więcej danych
1 559,14
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 559,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP780006
Ciężar [kg]: 0.12
Ilość śrub koła zamachowego: 6
Rozwiń więcej danych
46,65
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339415013810
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 104,68
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 104,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
03562294002028
Średnica [mm]: 240
870,94
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
870,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339411016610
Kształt łba sruby / nakrętki: Wewnętrzny torx
Liczba śrub: 6
36,05
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL836723
Ciężar [kg]: 13.14
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
1 995,14
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
1 995,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339415032010
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
861,63
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
861,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
03562294001899
Średnica [mm]: 235
970,63
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
970,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
03562294701048
Średnica [mm]: 240
1 686,21
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 686,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
03562294501061
Średnica [mm]: 230
1 332,11
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 332,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339415052910
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 117,19
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 117,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339415071510
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 415,74
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 415,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK415085210
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zestawem śrubowym
Rozwiń więcej danych
1 823,12
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
1 823,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu CITROËN JUMPY, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.
Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.
Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu CITROËN JUMPY. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.