5 produktów
Wybierz auto
0350836172
Ciężar [kg]: 14.205
Średnica zewnętrzna [mm]: 308.6
Rozwiń więcej danych
1 588,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
1 588,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
03562294701048
Średnica [mm]: 240
1 767,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
1 767,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339415071510
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 398,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
1 398,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK415085210
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zestawem śrubowym
Rozwiń więcej danych
1 870,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
1 870,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339411016610
Kształt łba sruby / nakrętki: Wewnętrzny torx
Liczba śrub: 6
36,68
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
36,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu CITROËN SPACETOURER, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.
Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.
Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu CITROËN SPACETOURER. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.