Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do MITSUBISHI

23 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

LUK
SACHS
VALEO
JAPKO
AISIN
EXEDY
NTY
Koło dwumasowe VALEO 836351

Ciężar [kg]: 14.41

2 374,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

2 374,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe VALEO 836697

Ciężar [kg]: 15.55

Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 042,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 04.12

2 042,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

5 564,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 04.12

5 564,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

119,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 04.12

119,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0677 10

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

3 822,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

3 822,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0367 10

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 562,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 04.12

1 562,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0321 10

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 353,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 353,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

1 357,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 04.12

1 357,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe JAPKO 91500M

Wysokość [mm]: 84

Średnica wewnętrzna [mm]: 41

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 702,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 04.12

1 702,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe JAPKO 91504

Wysokość [mm]: 28

Średnica wewnętrzna [mm]: 15

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

3 144,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 04.12

3 144,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

115,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 04.12

115,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0658 10

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 355,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 355,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

135,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 04.12

135,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836553

Ciężar [kg]: 12.25

Średnica zewnętrzna [mm]: 295.7

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 272,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 04.12

1 272,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

1 560,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 04.12

1 560,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

101,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 04.12

101,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0437 10

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 245,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 245,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

344,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 04.12

344,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

3 704,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

3 704,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0489 10

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 996,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 996,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Koło dwumasowe MITSUBISHI – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu MITSUBISHI, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie MITSUBISHI

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

MITSUBISHI – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu MITSUBISHI. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.