5 produktów
Wybierz auto
0339411023210
Liczba śrub: 7
118,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
118,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV91500M
Wysokość [mm]: 84
Średnica wewnętrzna [mm]: 41
Rozwiń więcej danych
1 718,62
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
1 718,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISFDM901
5 197,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
5 197,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSMS002S
Wysokość [mm]: 84
Średnica wewnętrzna [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
799,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
799,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEMBFD001
3 740,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
3 740,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu MITSUBISHI PAJERO, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.
Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.
Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu MITSUBISHI PAJERO. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.