Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do OPEL ASTRA K

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Koło dwumasowe VALEO 836175

Ciężar [kg]: 13.67

Średnica zewnętrzna [mm]: 287.46

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 570,75

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

1 570,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe LUK 415 0737 10

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zestawem śrubowym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 478,12

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

1 478,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw śrub koła zamachowego SACHS 1874 000 080

Wymiar gwintu: M10x26

Liczba śrub: 8

38,66

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

38,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe LUK 415 0728 10

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Liczba otworów do mocowania: 8

1 899,48

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

1 899,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe SACHS 2294 701 059

Średnica [mm]: 240

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubami koła zamachowego

1 591,20

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

1 591,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 994

Średnica [mm]: 240

896,81

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

896,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 701 042

Średnica [mm]: 250

1 659,80

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

1 659,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe LUK 415 0818 10

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 620,85

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

1 620,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836258

Ciężar [kg]: 13.8

Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym

1 737,38

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

1 737,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836174

Ciężar [kg]: 13.97

Średnica zewnętrzna [mm]: 287.46

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 573,58

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

1 573,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL ASTRA K

Koło dwumasowe OPEL ASTRA K – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu OPEL ASTRA K, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie OPEL ASTRA K

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

OPEL ASTRA K – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu OPEL ASTRA K. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.