W najbliższą sobotę 19.04 Biuro Obsługi Klienta będzie czynne od 8 do 14, a w poniedziałek 21.04 będzie nieczynne.

Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do TOYOTA PREVIA

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Koło dwumasowe ASHIKA 91-02-203

Wysokość [mm]: 42

Średnica wewnętrzna [mm]: 42

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

705,17

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

705,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe JAPKO 91203

Wysokość [mm]: 42

Średnica wewnętrzna [mm]: 42

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

865,55

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

865,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe NTY NZS-TY-001S

Wersja silnika: Dla silników bez koła zamachowego dwumasowego

Część nowa: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

392,97

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

392,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe BLUE PRINT ADT33506

Ilość zębów: 98

Ciężar [kg]: 12.14

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

576,57

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

576,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA PREVIA

Koło dwumasowe TOYOTA PREVIA – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu TOYOTA PREVIA, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie TOYOTA PREVIA

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

TOYOTA PREVIA – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu TOYOTA PREVIA. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.