Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do TOYOTA PREVIA II

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wysokość [mm]: 42

Średnica wewnętrzna [mm]: 42

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

712,91

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

712,91

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wersja silnika: Dla silników bez koła zamachowego dwumasowego

Część nowa: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

392,97

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

392,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wysokość [mm]: 42

Średnica wewnętrzna [mm]: 42

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

810,07

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

810,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 98

Ciężar [kg]: 12.14

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

578,32

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

578,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA PREVIA II

Koło dwumasowe TOYOTA PREVIA II – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu TOYOTA PREVIA II, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie TOYOTA PREVIA II

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

TOYOTA PREVIA II – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu TOYOTA PREVIA II. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.