Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
38 produktów
Wybierz auto
979,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
979,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Liczba śrub: 6
44,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
44,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 080,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 080,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj sprzęgła: Dla sprzęgła mokrego
1 388,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 388,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 664,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 664,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Liczba śrub: 10
72,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
72,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 619,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 619,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 498,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 498,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Liczba śrub: 8
60,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
60,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 228
Ciężar [kg]: 10.92
Rozwiń więcej danych
1 880,33
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
1 880,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 12.02
Średnica zewnętrzna [mm]: 287.25
Rozwiń więcej danych
1 203,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 203,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 11.94
Średnica zewnętrzna [mm]: 287.25
Rozwiń więcej danych
1 501,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 501,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 12.885
Średnica zewnętrzna [mm]: 289
Rozwiń więcej danych
1 082,72
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
1 082,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 228
787,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
787,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 600,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 600,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
999,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
999,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
1 191,56
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
1 191,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 228
1 244,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 244,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Ilość zębów: 132
Rozwiń więcej danych
2 000,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
2 000,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Ilość zębów: 132
Rozwiń więcej danych
2 003,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
2 003,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu VW GOLF V, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.
Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.
Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu VW GOLF V. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.