Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
29 produktów
Wybierz auto
Liczba śrub: 6
43,87
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
43,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 080,78
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 080,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Średnica [mm]: 280
Rozwiń więcej danych
1 293,27
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 293,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 503,24
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 503,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
1 240,58
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 240,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 084,60
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 084,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
1 076,46
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 076,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 887,95
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
1 887,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubami koła zamachowego
1 261,46
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 261,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 293
1 052,24
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 052,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
973,93
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
973,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 11.88
Średnica zewnętrzna [mm]: 287.55
Rozwiń więcej danych
1 197,42
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
1 197,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 12.285
Średnica zewnętrzna [mm]: 287.25
Rozwiń więcej danych
1 512,34
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
1 512,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Ciężar [kg]: 13.4
Rozwiń więcej danych
2 843,80
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
2 843,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 12.2
Średnica zewnętrzna [mm]: 292
Rozwiń więcej danych
1 468,59
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 468,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
999,40
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
999,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
1 262,83
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 262,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
1 297,59
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 297,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 991,98
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
1 991,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 530,69
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 530,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu VW TIGUAN I, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.
Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.
Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu VW TIGUAN I. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.