5 produktów
Wybierz auto
04699004412
Długość [mm]: 76
Wysokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
66,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
66,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500049260
121,30
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
121,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKC3577
132,76
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
132,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
74,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
74,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADH23313
Ciężar [kg]: 0.202
Zdjęcie producenta: 1
99,99
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
99,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie HONDA CR-V I. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie HONDA CR-V I mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu HONDA CR-V I rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.