8 produktów
Wybierz auto
0516100890
Profil piasty: 24x26 - 24n
Średnica [mm]: 220
329,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
329,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
514,61
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
514,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
0432KH046B
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
600,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
600,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
421,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
421,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
556,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
556,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622333100
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
513,25
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
513,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
435,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
435,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADH23068
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 6.24
Rozwiń więcej danych
464,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
464,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu HONDA CR-V I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie HONDA CR-V I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu HONDA CR-V I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu HONDA CR-V I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. HONDA CR-V I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.