10 produktów
Wybierz auto
Producenci
73,28
zł/szt.
Kraków: pon. 13.10
U ciebie: pon. 13.10
73,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
84,21
zł/szt.
Kraków: pon. 13.10
U ciebie: pon. 13.10
84,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADH23322
Ciężar [kg]: 0.248
Wersja: Km germany 069 1993
Rozwiń więcej danych
99,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 10.10
99,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
95,07
zł/szt.
Kraków: pon. 13.10
U ciebie: pon. 13.10
95,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADH23311
Ciężar [kg]: 0.266
Wersja: Km germany 069 1993
Rozwiń więcej danych
81,31
zł/szt.
Kraków: pon. 13.10
U ciebie: pon. 13.10
81,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 10.10
71,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
64,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 10.10
64,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKC3654
109,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 10.10
109,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500066810
133,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 10.10
133,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563151600701
90,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 10.10
90,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie HONDA HR-V II. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie HONDA HR-V II mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu HONDA HR-V II rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.