10 produktów
Wybierz auto
0369VKC3654
113,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
113,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350804203
Ciężar [kg]: 0.19
110,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADH23311
Ciężar [kg]: 0.266
Wersja: Km germany 069 1993
Rozwiń więcej danych
82,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
82,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADH23322
Ciężar [kg]: 0.248
Wersja: Km germany 069 1993
Rozwiń więcej danych
99,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
99,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
99,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
77,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
77,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
65,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500066810
134,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563151600701
91,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie HONDA HR-V. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie HONDA HR-V mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu HONDA HR-V rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.