5 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 105
Wysokość [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
81,57
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
81,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
67,38
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
67,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.39
122,12
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
122,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Parametr: Kzi-2
108,95
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
108,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
68,22
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
68,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie HYUNDAI H-1 II. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie HYUNDAI H-1 II mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu HYUNDAI H-1 II rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.