6 produktów
Wybierz auto
OYO40S0501OYO
65,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKC3728
232,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
232,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH900K005
Długość [mm]: 105
Wysokość [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
74,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563151600708
Parametr: Kzi-2
106,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350804232
Ciężar [kg]: 0.39
124,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500110960
65,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie HYUNDAI H-1 II. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie HYUNDAI H-1 II mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu HYUNDAI H-1 II rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.