10 produktów
Wybierz auto
Producenci
0350826831
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26,14 x 23,16
Rozwiń więcej danych
830,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
830,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
504,35
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
504,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
413,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
413,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339628316600
Średnica [mm]: 280
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
970,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
970,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950712
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26-23n
Rozwiń więcej danych
1 550,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 550,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950737
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
2 278,77
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
2 278,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000951968
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26-23n
Rozwiń więcej danych
2 131,81
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
2 131,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600020600
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
2 315,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 315,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339626304509
Średnica [mm]: 260
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
828,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
828,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 801,81
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
1 801,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu HYUNDAI H-1 II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie HYUNDAI H-1 II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu HYUNDAI H-1 II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu HYUNDAI H-1 II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. HYUNDAI H-1 II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.