11 produktów
Wybierz auto
91,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
91,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
68,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN40S0505JPN
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
73,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADG03322
Ciężar [kg]: 0.13
Zdjęcie producenta: 1
95,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
95,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
85,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
88,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
76,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADG03310
Ciężar [kg]: 0.215
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
79,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKC3674
104,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563151600557
Parametr: Kzisz-1
156,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500121810
155,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
155,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie HYUNDAI SANTA FÉ I. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie HYUNDAI SANTA FÉ I mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu HYUNDAI SANTA FÉ I rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.