28 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 22,35 x 19,9
Rozwiń więcej danych
511,15
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
511,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
439,56
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
439,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
474,90
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
474,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
1 045,36
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
1 045,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
384,50
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
384,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 22,35 x 19,9
Rozwiń więcej danych
490,57
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
490,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Wyposażenie sprzęgła: Docisk, tarcza, lozysko
355,52
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
355,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
408,37
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
408,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
904,26
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
904,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 19,3x20,3-20n
Rozwiń więcej danych
865,76
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
865,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
498,21
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
498,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
491,17
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
491,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
578,42
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
578,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 239,49
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
1 239,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 16.8x18.8
Rozwiń więcej danych
382,29
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
382,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
532,29
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
532,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 225
427,02
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
427,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 26,14 x 23,16
Rozwiń więcej danych
468,52
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
468,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
1 283,70
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
1 283,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
379,15
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
379,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu HYUNDAI SANTA FÉ I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie HYUNDAI SANTA FÉ I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu HYUNDAI SANTA FÉ I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu HYUNDAI SANTA FÉ I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. HYUNDAI SANTA FÉ I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.