Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
9 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 64.7
Wysokość [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
72,99
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
72,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 60
Wysokość [mm]: 21
Rozwiń więcej danych
96,33
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
96,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.18
89,52
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
89,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Parametr: Kzis-1
100,83
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
100,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
73,72
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
73,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
86,58
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
86,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 64.7
Wysokość [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
70,01
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
70,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 64.7
Wysokość [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
63,46
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
63,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
134,20
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
134,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie HYUNDAI SONATA III. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie HYUNDAI SONATA III mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu HYUNDAI SONATA III rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.