10 produktów
Wybierz auto
Producenci
03563189000021
Parametr: Mkb-00
287,85
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
287,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
72,58
zł/szt.
Kraków: wt. 02.12
U ciebie: wt. 02.12
72,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9003320
Wysokość [mm]: 68
Wysokość 1 [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
225,19
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
225,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563189000020
Parametr: Mkb-00
149,60
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
149,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKC3746
81,01
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
81,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9003312
Długość [mm]: 81.5
Wysokość [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
65,09
zł/szt.
Kraków: wt. 02.12
U ciebie: wt. 02.12
65,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LUK500049710
85,22
zł/szt.
Kraków: wt. 02.12
U ciebie: wt. 02.12
85,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
77,46
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
77,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563151600736
Parametr: Kzis-1
83,03
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
83,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426CF320
Wysokość [mm]: 68
Wysokość 1 [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
233,49
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
233,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie MAZDA 3 I. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie MAZDA 3 I mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu MAZDA 3 I rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.