52 produktów
Wybierz auto
03562290601017
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 467,01
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
1 467,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339623354300
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
684,33
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
684,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000970002
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26-23n
Rozwiń więcej danych
451,53
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
451,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
814,31
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
814,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR346136
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26,474 x 23,284
Rozwiń więcej danych
264,18
zł/szt.
Kraków: pt. 25.07
U ciebie: pt. 25.07
264,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624371033
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
708,81
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
708,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951009
Ilość zębów: 22
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
594,89
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
594,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT114710
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 22,9 x 25,9
Rozwiń więcej danych
595,71
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
595,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
639,67
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
639,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S9054OYO
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
430,65
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
430,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
403,92
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
403,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL3DS1259
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
462,96
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
462,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950920
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23,12x26,18-23n
Rozwiń więcej danych
854,41
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
854,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
314,35
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
314,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSFR006
Ilość zębów: 23
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
931,62
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
931,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563JT1539054
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
528,73
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
528,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
366,89
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
366,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
374,46
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
374,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT112710
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 22,9 x 25,9
Rozwiń więcej danych
447,13
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
447,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100877
Ilość zębów: 22
Średnica zewnętrzna [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
372,62
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
372,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MAZDA 3 I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MAZDA 3 I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MAZDA 3 I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MAZDA 3 I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MAZDA 3 I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.