50 produktów
Wybierz auto
0339623354300
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
650,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
650,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000970002
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26-23n
Rozwiń więcej danych
444,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
444,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
03562290601017
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 446,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 446,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
806,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
806,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP5070
Profil piasty: 22,3 x 20
Średnica 1 [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
333,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
333,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100954
Profil piasty: 20,1 x 22,6 - 20n
Średnica [mm]: 200
287,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
287,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951009
Ilość zębów: 22
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
587,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
587,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624371033
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
702,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
702,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
400,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
400,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
311,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
311,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S9054OYO
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
413,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
413,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1530409110
Średnica [mm]: 240
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
909,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
909,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950920
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23,12x26,18-23n
Rozwiń więcej danych
913,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
913,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
543,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
543,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 499,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
1 499,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
0432KZ125
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
966,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
966,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
0438KC024
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
612,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
612,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563JT1539054
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
523,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
523,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK600028900
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
3 181,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
3 181,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624371009
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
546,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
546,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MAZDA 3 I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MAZDA 3 I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MAZDA 3 I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MAZDA 3 I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MAZDA 3 I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.