6 produktów
Wybierz auto
0369VKC3766
104,70
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
104,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
88,77
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
88,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,72
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
71,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9003312
Długość [mm]: 81.5
Wysokość [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
65,59
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
65,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563151600736
Parametr: Kzis-1
79,74
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
79,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LUK500049710
83,24
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
83,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie MAZDA 6 III. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie MAZDA 6 III mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu MAZDA 6 III rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.