 
     
  5 produktów
Wybierz auto
Producenci
 
       
    
  ABS61046
Strona zabudowy: Z przodu
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
130,01
zł/szt.
Kraków: pon. 03.11
U ciebie: pon. 03.11
130,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
 
    
  05500580MZ6
Ciężar [kg]: 0.335
Ilość: 1
99,59
zł/szt.
Kraków: wt. 04.11
U ciebie: wt. 04.11
99,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL540183
Średnica [mm]: 20.64
Materiał: Tworzywo sztuczne
109,16
zł/szt.
Kraków: pon. 03.11
U ciebie: pon. 03.11
109,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
 
    
  KAVCCS10001
Średnica [mm]: 20.6
102,76
zł/szt.
Kraków: wt. 04.11
U ciebie: wt. 04.11
102,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
 
    
  NTYNSWMZ004
85,25
zł/szt.
Kraków: wt. 04.11
U ciebie: wt. 04.11
85,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MAZDA 6 III. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA 6 III oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA 6 III zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MAZDA 6 III, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.