3 produkty
Wybierz auto
TOP113910
Tryb pracy: Hydrauliczny
189,18
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
189,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH90MBMB01
Wysokość [mm]: 71
Średnica wewnętrzna [mm]: 32.5
Rozwiń więcej danych
252,29
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
252,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
03561863869012
Średnica [mm]: 28
Szerokość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
55,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
55,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W211. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W211 mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E W211 rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.