7% na wycieraczki, żarówki lub płyn do spryskiwaczy od 99 zł
4 produkty
Wybierz auto
LUK512045510
254,09
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
254,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELLL80203
Średnica [mm]: 22.2
Rozmiar gwintu 1: Plug in
160,04
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
160,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPME008
143,72
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
143,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG360319030086
Średnica [mm]: 36
422,34
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
422,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W211. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W211 oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W211 zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E W211, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.