Powiadom mnie o dostępności

Łożyska oporowe do MITSUBISHI LANCER VIII

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Łożysko oporowe ASHIKA 90-05-510

Wysokość [mm]: 56

Średnica wewnętrzna [mm]: 26

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

197,09

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

197,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe JAPKO 90512

Wysokość [mm]: 25

Średnica wewnętrzna [mm]: 26

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

158,94

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

158,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe TOPRAN 723 523

Tryb pracy: Hydrauliczny

203,52

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

203,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe SACHS 3151 600 741

Parametr: Kzis-1

100,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

100,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe JAPKO 90510

Wysokość [mm]: 56

Średnica wewnętrzna [mm]: 26

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

238,06

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

238,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe VALEO 804095

Ciężar [kg]: 0.18

88,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

88,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

72,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

72,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe AISIN BM-032

Szerokość [mm]: 60

Wysokość [mm]: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

96,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

96,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe SACHS 3189 000 027

Parametr: Mkb-454

172,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

172,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

132,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

132,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe JAPANPARTS CF-512

Wysokość [mm]: 25

Średnica wewnętrzna [mm]: 26

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

122,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

122,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe ASHIKA 90-05-512

Wysokość [mm]: 25

Średnica wewnętrzna [mm]: 26

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

121,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

121,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI LANCER VIII

Łożysko oporowe w samochodzie MITSUBISHI LANCER VIII – do czego służy?

Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI LANCER VIII. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.

MITSUBISHI LANCER VIII – objawy awarii łożyska oporowego sprzęgła

O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI LANCER VIII mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.

Kiedy warto wymienić łożysko oporowe sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI LANCER VIII?

Producent samochodu MITSUBISHI LANCER VIII rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.