Powiadom mnie o dostępności

Łożyska oporowe do PORSCHE BOXSTER BOXTER 987

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Parametr: KZIS-0
78,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 24, Szerokość [mm]: 26, średnica wewnętrzna [mm]: 15, średnica zewnętrzna [mm]...
45,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.154
104,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.146, Wersja: KM Germany 069 0866, Zdjęcie producenta: 1
61,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 24, Szerokość [mm]: 26, średnica wewnętrzna [mm]: 15, średnica zewnętrzna [mm]...
107,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PORSCHE

Łożysko oporowe w samochodzie PORSCHE BOXSTER BOXTER 987 – do czego służy?

Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie PORSCHE BOXSTER BOXTER 987. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.

PORSCHE BOXSTER BOXTER 987 – objawy awarii łożyska oporowego sprzęgła

O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie PORSCHE BOXSTER BOXTER 987 mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.

Kiedy warto wymienić łożysko oporowe sprzęgła w samochodzie PORSCHE BOXSTER BOXTER 987?

Producent samochodu PORSCHE BOXSTER BOXTER 987 rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.