9 produktów
Wybierz auto
Producenci
0339500105010
77,84
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
77,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 24
Szerokość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
42,42
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
42,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563151000464
Parametr: Kziz-2
522,15
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
522,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339410001510
109,72
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
109,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADV183305
Ciężar [kg]: 0.146
Wersja: Km germany 069 0866
Rozwiń więcej danych
62,04
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
62,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADBP330013
Ciężar [kg]: 0.146
Zdjęcie producenta: 1
112,34
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
112,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500023510
70,61
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
70,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03561863869005
Średnica [mm]: 24
Szerokość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
105,93
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
105,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1130300200
65,54
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
65,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie PORSCHE. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie PORSCHE mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu PORSCHE rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.