5 produktów
Wybierz auto
ASH9008807
Długość [mm]: 59.5
Wysokość [mm]: 24.5
Rozwiń więcej danych
54,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
54,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADK83302
Ciężar [kg]: 0.23
Wersja: Km germany 069 1853
Rozwiń więcej danych
85,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426CF807
Długość [mm]: 59.5
Wysokość [mm]: 24.5
Rozwiń więcej danych
58,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563151819001
Parametr: Kzis-0
97,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
86,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie SUZUKI BALENO II. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie SUZUKI BALENO II mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu SUZUKI BALENO II rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.