9 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 59
Wysokość [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
90,77
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
90,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 59
Wysokość [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
83,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 59
Wysokość [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
102,76
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
102,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 154
Szerokość 1 [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
81,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
163,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
163,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Parametr: Kzis-0
96,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.204
Zdjęcie producenta: 1
101,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 32
Szerokość [mm]: 9
Rozwiń więcej danych
50,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
97,68
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
97,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie SUZUKI IGNIS I. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie SUZUKI IGNIS I mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu SUZUKI IGNIS I rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.