Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
30 produktów
Wybierz auto
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
97,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.82
Zdjęcie producenta: 1
137,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
137,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.1
Zdjęcie producenta: 1
261,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
261,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica 1 [mm]: 15.88
171,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
171,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór - śr. 1 [mm]: 29
Rozstaw śrub mocujących: 59
162,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
162,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
167,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
167,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
114,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór - śr. 1 [mm]: 23
Rozstaw śrub mocujących: 60
223,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
223,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica wewnętrzna [mm]: 19.05
127,06
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
127,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [cal]: 5/8
Otwór o śr [mm]: 15.87
106,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.87
173,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
173,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór - śr. 1 [mm]: 29
Rozstaw śrub mocujących: 59
142,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
142,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
115,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
115,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór - śr. 1 [mm]: 29
Rozstaw śrub mocujących: 59
163,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
163,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
231,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
231,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
131,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 15.88
98,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
98,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
76,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
270,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
270,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
100,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że MAZDA 6 I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MAZDA 6 I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MAZDA 6 I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MAZDA 6 I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.