31 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica [mm]: 15.9
Rozwiń więcej danych
55,16
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
55,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04699503322
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
101,51
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
101,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADM53425
Ciężar [kg]: 0.82
Zdjęcie producenta: 1
131,69
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
131,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30157
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
100,14
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
100,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284600119
265,94
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
265,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Seiken
34,20
zł/szt.
Kraków: czw. 18.09
U ciebie: czw. 18.09
34,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN2503049
Średnica [mm]: 15.9
Gwint wewnętrzny [mm]: M10x1,0
Rozwiń więcej danych
117,27
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
117,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80357
Średnica tłoka cylindra: 15.88
100,19
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
100,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AISQZ041
114,51
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
114,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460079
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
76,93
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
76,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNA127
Średnica [mm]: 15.87
191,02
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
191,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCMC4509
Średnica 1 [mm]: 15.88
91,72
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
91,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN90S3003JPN
Średnica [cal]: 5/8
Otwór o śr [mm]: 15.87
106,68
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
106,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS61527
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
226,97
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
226,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS71371
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
180,97
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
180,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADM53427
Ciężar [kg]: 1.1
Zdjęcie producenta: 1
261,16
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
261,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Seike
35,64
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
35,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9503307
Otwór - śr. 1 [mm]: 23
Rozstaw śrub mocujących: 69.5
187,41
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
187,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB714
Średnica [mm]: 15.87
257,70
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
257,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Seiken
28,77
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
28,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że MAZDA 6 I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MAZDA 6 I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MAZDA 6 I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MAZDA 6 I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.