31 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica [mm]: 15.9
Rozwiń więcej danych
53,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04699503322
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
97,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADM53425
Ciężar [kg]: 0.82
Zdjęcie producenta: 1
132,53
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
132,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS61528
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
157,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
157,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC49004
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
131,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCMC4509
Średnica 1 [mm]: 15.88
96,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284600119
266,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
266,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECBCM150
Średnica wewnętrzna [mm]: 19.05
126,75
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
126,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS61527
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
216,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
216,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS71371
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
172,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
172,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AISQZ041
118,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNA127
Średnica [mm]: 15.87
176,03
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
176,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Seiken
28,77
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
28,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Seiken
34,20
zł/szt.
Kraków: śr. 26.11
U ciebie: śr. 26.11
34,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80357
Średnica tłoka cylindra: 15.88
100,07
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
100,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB713
Średnica [mm]: 15.87
226,01
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
226,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95307
Otwór - śr. 1 [mm]: 23
Rozstaw śrub mocujących: 60
220,12
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
220,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95322
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
115,44
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
115,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460079
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
76,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9503307
Otwór - śr. 1 [mm]: 23
Rozstaw śrub mocujących: 69.5
187,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
187,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że MAZDA 6 I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MAZDA 6 I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MAZDA 6 I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MAZDA 6 I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.