32 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica [mm]: 15.9
Rozwiń więcej danych
56,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
56,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04699503322
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
102,49
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
102,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADM53425
Ciężar [kg]: 0.82
Zdjęcie producenta: 1
138,59
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
138,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BECBCM150
Średnica wewnętrzna [mm]: 19.05
128,84
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
128,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN2503044
Średnica [mm]: 15.9
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
132,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
132,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Seike
Produkt niedostępny
Szukaj podobnych
NIPN2503049
Średnica [mm]: 15.9
Gwint wewnętrzny [mm]: M10x1,0
Rozwiń więcej danych
118,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
118,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426FR322
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
94,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
94,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284600644
344,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
344,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABS71371
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
185,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
185,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9503304
Otwór - śr. 1 [mm]: 29
Rozstaw śrub mocujących: 59
144,12
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
144,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9503307
Otwór - śr. 1 [mm]: 23
Rozstaw śrub mocujących: 69.5
189,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
189,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Seiken
29,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
29,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADM53427
Ciężar [kg]: 1.1
Zdjęcie producenta: 1
263,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
263,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC6284600119
268,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
268,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC6284654020
90,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
90,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30157
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
101,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
101,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460079
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
77,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
77,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95304
Otwór - śr. 1 [mm]: 29
Rozstaw śrub mocujących: 59
171,29
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
171,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95322
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
121,26
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
121,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że MAZDA 6 jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MAZDA 6 są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MAZDA 6 zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MAZDA 6, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.