42 produktów
Wybierz auto
349,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
349,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600021100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
2 346,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 346,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100955
Profil piasty: 22 x 24 - 22n
Średnica [mm]: 215
354,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
354,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
857,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
857,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 429,13
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
1 429,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL3DS1127
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
482,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
482,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 804,98
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
1 804,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT110956
Profil piasty: 23,2 x 26,2 - 23n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
786,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
786,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT112956
Profil piasty: 23,2 x 26,2 - 23n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
393,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
393,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP5066
Profil piasty: 26,2 x 23
Średnica 1 [mm]: 239
Rozwiń więcej danych
404,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
404,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624315960
Średnica [mm]: 240
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
789,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
789,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600023600
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
2 737,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 737,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
HERJ2003123
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
476,23
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
476,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKZ136
Ilość zębów: 22
Średnica [mm]: 225
572,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
572,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
361,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
361,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT1821
Ilość zębów: 22
Profil piasty: 22.2x24.3
Rozwiń więcej danych
353,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
353,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
447,89
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
447,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
337,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
337,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
0432KZ125
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
962,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
962,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
04699203332
Ilość zębów: 22
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
312,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
312,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MAZDA 6 I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MAZDA 6 I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MAZDA 6 I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MAZDA 6 I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MAZDA 6 I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.