47 produktów
Wybierz auto
349,32
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
349,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600021100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
2 369,19
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
2 369,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100955
Profil piasty: 22 x 24 - 22n
Średnica [mm]: 215
354,55
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
354,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100956
Profil piasty: 23 x 26 - 23n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
365,21
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
365,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
337,47
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
337,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP5066
Profil piasty: 26,2 x 23
Średnica 1 [mm]: 239
Rozwiń więcej danych
433,72
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
433,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951425
Ilość zębów: 22
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
788,64
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
788,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000954043
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
831,50
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
831,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
857,39
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
857,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
0432KZ125
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
909,19
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
909,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL3DS1127
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
482,78
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
482,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350826762
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26,25 x 23,28
Rozwiń więcej danych
756,95
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
756,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
403,64
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
403,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADM53072
Ilość zębów: 22
Ciężar [kg]: 6.25
Rozwiń więcej danych
653,29
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
653,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
294,10
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
294,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
361,18
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
361,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
329,11
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
329,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSMZ001
Ilość zębów: 23
Średnica zewnętrzna [mm]: 239
Rozwiń więcej danych
618,58
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
618,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT112956
Profil piasty: 23,2 x 26,2 - 23n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
393,56
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
393,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEMZK2125
Ilość zębów: 22
Średnica zewnętrzna [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
795,17
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
795,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MAZDA 6 I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MAZDA 6 I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MAZDA 6 I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MAZDA 6 I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MAZDA 6 I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.