46 produktów
Wybierz auto
352,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
352,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600021100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
2 363,66
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
2 363,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100955
Profil piasty: 22 x 24 - 22n
Średnica [mm]: 215
357,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
357,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
359,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
359,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100956
Profil piasty: 23 x 26 - 23n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
368,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
368,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKZ136
Ilość zębów: 22
Średnica [mm]: 225
579,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
579,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
332,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
332,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL828172
Ciężar [kg]: 7.92
Średnica zewnętrzna [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
1 290,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
1 290,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951425
Ilość zębów: 22
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
796,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
796,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK600028900
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
2 839,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
2 839,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 534,58
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
1 534,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
869,20
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
869,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL3DS1127
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
487,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
487,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT110956
Profil piasty: 23,2 x 26,2 - 23n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
794,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
794,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT112956
Profil piasty: 23,2 x 26,2 - 23n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
397,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
397,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 215,75
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
1 215,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
407,56
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
407,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPJ2003122
Ilość zębów: 22
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
396,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
396,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP5066
Profil piasty: 26,2 x 23
Średnica 1 [mm]: 239
Rozwiń więcej danych
444,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
444,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000954043
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
839,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
839,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MAZDA 6 I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MAZDA 6 I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MAZDA 6 I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MAZDA 6 I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MAZDA 6 I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.