45 produktów
Wybierz auto
324,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
324,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600021100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
2 352,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
2 352,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
420,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
420,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSMZ001
Ilość zębów: 23
Średnica zewnętrzna [mm]: 239
Rozwiń więcej danych
753,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
753,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
337,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
337,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
0432KZ125
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
966,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
966,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT112956
Profil piasty: 23,2 x 26,2 - 23n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
393,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
393,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKZ136
Ilość zębów: 22
Średnica [mm]: 225
574,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
574,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT110956
Profil piasty: 23,2 x 26,2 - 23n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
786,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
786,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 190,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
1 190,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100956
Profil piasty: 23 x 26 - 23n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
365,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
365,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
372,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
372,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
314,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
314,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPJ2003122
Ilość zębów: 22
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
392,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
392,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339623341000
Średnica [mm]: 230
680,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
680,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951425
Ilość zębów: 22
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
801,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
801,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000954043
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
833,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
833,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000954042
Ilość zębów: 22
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
841,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
841,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEMZK2125
Ilość zębów: 22
Średnica zewnętrzna [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
795,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
795,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
860,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
860,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MAZDA 6 I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MAZDA 6 I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MAZDA 6 I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MAZDA 6 I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MAZDA 6 I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.