47 produktów
Wybierz auto
324,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
324,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600021100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
2 378,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 378,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100955
Profil piasty: 22 x 24 - 22n
Średnica [mm]: 215
354,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
354,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP5066
Profil piasty: 26,2 x 23
Średnica 1 [mm]: 239
Rozwiń więcej danych
420,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
420,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950920
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23,12x26,18-23n
Rozwiń więcej danych
913,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
913,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
445,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
445,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 499,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
1 499,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
0432KZ125
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
966,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
966,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
403,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
403,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR376322
Ciężar [kg]: 6.36
Średnica zewnętrzna [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
356,38
zł/szt.
Kraków: pon. 14.04
U ciebie: pon. 14.04
356,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2101
Ilość zębów: 22
Profil piasty: 24.3 x 22.2
Rozwiń więcej danych
427,41
zł/szt.
Kraków: pon. 14.04
U ciebie: pon. 14.04
427,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 894,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
1 894,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
372,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
372,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK600028900
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
3 181,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
3 181,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
337,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
337,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPJ2003122
Ilość zębów: 22
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
392,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
392,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT112956
Profil piasty: 23,2 x 26,2 - 23n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
393,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
393,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
860,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
860,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000954043
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
833,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
833,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL828172
Ciężar [kg]: 7.92
Średnica zewnętrzna [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
1 284,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 284,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MAZDA 6 I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MAZDA 6 I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MAZDA 6 I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MAZDA 6 I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MAZDA 6 I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.