Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
13 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica [mm]: 15.9
Rozwiń więcej danych
55,83
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
55,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
31,73
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
31,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Gwint wewnętrzny [mm]: M 10 x 1
Rozwiń więcej danych
95,22
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
95,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Gwint wewnętrzny [mm]: M 10 x 1
Rozwiń więcej danych
116,61
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
116,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
Materiał: Odlew staliwny
Rozwiń więcej danych
97,64
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
97,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 18
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Rozwiń więcej danych
154,50
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
154,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.73
Zdjęcie producenta: 1
115,78
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
115,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 15.88
101,42
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
101,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
94,40
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
94,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
115,20
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
115,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Gwint wewnętrzny [mm]: M 10 x 1
Rozwiń więcej danych
90,72
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
90,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
170,54
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
170,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.7
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
111,19
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
111,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że MAZDA 626 V jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MAZDA 626 V są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MAZDA 626 V zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MAZDA 626 V, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.