26 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.2
Gwint wewnętrzny [mm]: M12 x 1
Rozwiń więcej danych
95,08
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
95,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
38,14
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
38,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
66,65
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
66,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Ate
Otwór o śr [mm]: 19.05
96,99
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
96,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
88,12
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
88,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Żeliwo
89,55
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
89,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 19.05
100,95
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
100,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
180,45
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
180,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
82,86
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
82,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
111,12
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
111,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
34,67
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
34,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Aluminium
93,65
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
93,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
98,33
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
98,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Średnica tłoka cylindra: 19.05
66,87
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
66,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
103,56
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
103,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 8,4, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
138,93
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
138,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
208,69
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
208,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 19
135,15
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
135,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 19.05
166,13
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
166,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
System hamulcowy: Fte
Średnica tłoka cylindra: 19.05
154,15
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
154,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że MERCEDES-BENZ CLK jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MERCEDES-BENZ CLK są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MERCEDES-BENZ CLK zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MERCEDES-BENZ CLK, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.