44 produktów
Wybierz auto
Materiał: Tworzywo sztuczne
Średnica wewnętrzna [mm]: 19.05
156,18
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
156,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
183,46
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
183,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przestrzegać ilości napełnienia systemu: 1
Średnica tłoka [mm]: 19.05
173,15
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
173,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Żeliwo szare
107,71
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
107,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Żeliwo
129,26
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
129,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 12 x 9
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
129,81
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
129,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
150,06
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
150,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Materiał obudowy: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
97,12
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
97,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Materiał obudowy: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
100,07
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
100,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
221,24
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
221,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.13
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
196,44
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
196,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
111,24
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
111,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Materiał obudowy: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
104,49
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
104,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
250,69
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
250,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ograniczenia producenta: Fag
Średnica [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
168,65
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
168,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
189,23
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
189,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
248,52
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
248,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
296,81
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
296,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
183,63
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
183,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
149,72
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
149,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że MERCEDES-BENZ KLASA A jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA A są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA A zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA A, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.