11 produktów
Wybierz auto
0426FR527
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
103,67
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
103,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04699505527
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
95,99
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
95,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS71354
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
138,79
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
138,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
43,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
43,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADC43418
Ciężar [kg]: 0.646
Zdjęcie producenta: 1
141,82
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
141,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9505509
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
111,14
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
111,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95509
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
137,53
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
137,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30321
Otwór o śr [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: 10 x 1, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
116,27
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
116,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
29,10
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
29,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADC43421
Ciężar [kg]: 0.515
Zdjęcie producenta: 1
184,71
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
184,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB459
Średnica [mm]: 15.9
103,62
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
103,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że MITSUBISHI L200 III jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI L200 III są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MITSUBISHI L200 III zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MITSUBISHI L200 III, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.