11 produktów
Wybierz auto
ABS71625
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
79,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH8505572
Gwint wewnętrzny [mm]: 8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
69,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV85572
Gwint wewnętrzny [mm]: 8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
83,96
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
83,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC43609
Ciężar [kg]: 0.68
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
79,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
32,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426CY572
Gwint wewnętrzny [mm]: 8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
78,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426CY599
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
70,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
33,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELLL80192
Średnica [mm]: 19
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Rozwiń więcej danych
46,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH8505599
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
63,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC43621
Ciężar [kg]: 0.7
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
80,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI L200 III. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI L200 III oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI L200 III zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MITSUBISHI L200 III, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.