8 produktów
Wybierz auto
JAV95500
Średnica [cal]: 5/8
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Rozwiń więcej danych
113,26
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
113,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9505500
Średnica [cal]: 5/8
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Rozwiń więcej danych
105,87
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
105,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9505535
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
140,52
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
140,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95535
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
149,80
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
149,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS71352
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
111,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
111,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC43420
Ciężar [kg]: 0.472
Zdjęcie producenta: 1
118,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
118,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30152
Otwór o śr [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
136,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
136,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Ilość: 5
65,71
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
65,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że MITSUBISHI LANCER VI jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI LANCER VI są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MITSUBISHI LANCER VI zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MITSUBISHI LANCER VI, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.