17 produktów
Wybierz auto
RYMJT1747
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 21.8x25.7
Rozwiń więcej danych
378,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
378,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100983
Profil piasty: 25,6 x 23,0 - 24n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
336,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
336,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624331300
Średnica [mm]: 240
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
648,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
648,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
451,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
451,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
467,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
467,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100982
Profil piasty: 25,6 x 23,0 - 24n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
352,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
352,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
0432KN148
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
775,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
775,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624352900
Średnica [mm]: 240
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
974,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
974,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 129,47
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
1 129,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK600034700
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zamachowym, z zestawem śrubowym, z łożyskiem oporowym
Liczba otworów do mocowania: 8
1 907,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 907,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000954482
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
521,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
521,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADN130175
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 6.75
Rozwiń więcej danych
715,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
715,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011013
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
337,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
337,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951869
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
545,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
545,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624308500
Średnica [mm]: 240
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
571,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
571,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426KF1045
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
294,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
294,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADN130205
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 8.19
Rozwiń więcej danych
582,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
582,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu NISSAN X-TRAIL I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie NISSAN X-TRAIL I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu NISSAN X-TRAIL I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu NISSAN X-TRAIL I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. NISSAN X-TRAIL I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.