18 produktów
Wybierz auto
Producenci
0339624352900
Średnica [mm]: 240
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
981,28
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
981,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADN130205
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 8.19
Rozwiń więcej danych
572,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
572,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426KF1045
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
307,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
307,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624308500
Średnica [mm]: 240
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
618,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
618,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADN130175
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 6.75
Rozwiń więcej danych
749,87
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
749,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011045
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
341,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
341,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
412,50
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
412,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
453,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
453,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT1747
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 21.8x25.7
Rozwiń więcej danych
366,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
366,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011013
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
341,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
341,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426KF1013
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
321,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
321,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
0432KN148
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
734,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
734,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP2084
Profil piasty: 25,7 x 24
Średnica 1 [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
435,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
435,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100983
Profil piasty: 25,6 x 23,0 - 24n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
336,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
336,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 213,93
zł/szt.
Kraków: śr. 26.11
U ciebie: śr. 26.11
1 213,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951869
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
565,69
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
565,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000954482
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
513,12
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
513,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100982
Profil piasty: 25,6 x 23,0 - 24n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
350,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
350,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu NISSAN X-TRAIL I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie NISSAN X-TRAIL I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu NISSAN X-TRAIL I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu NISSAN X-TRAIL I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. NISSAN X-TRAIL I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.