29 produktów
Wybierz auto
ABS51733
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
90,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040132583
Ciężar [kg]: 0.545
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
170,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
170,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB11514
Średnica tłoka cylindra: 15.87
138,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
138,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
129,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
129,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2111
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
134,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
134,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2116
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
137,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
137,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPVW005
Średnica [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: Plug-in
Rozwiń więcej danych
75,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
75,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP110793
128,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
128,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0372KG1503201
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
149,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPVW001
Ograniczenia producenta: Fte
Średnica [mm]: 15.9
92,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
92,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41043
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
108,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB15229
Średnica tłoka cylindra: 15.87
122,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
122,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC85005
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
187,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
187,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC85011
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
154,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
154,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1130601200
Średnica [mm]: 15.87
128,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA05933
Ciężar [kg]: 0.14
Masa [g]: 140
111,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284654004
142,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
142,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284654007
138,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339511009910
199,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339511010510
193,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
193,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że SEAT TOLEDO II jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie SEAT TOLEDO II są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie SEAT TOLEDO II zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie SEAT TOLEDO II, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.