Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
31 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 21,8 x 24,3-23 n
Rozwiń więcej danych
175,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
175,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 1.268
Rozwiń więcej danych
185,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
185,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 0.866
Rozwiń więcej danych
150,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
150,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 1.212
Rozwiń więcej danych
166,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
166,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 1.032
Rozwiń więcej danych
156,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 21,9x24,3
Rozwiń więcej danych
411,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
411,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 21,8x24,2-23n
Rozwiń więcej danych
310,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
310,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,1
Rozwiń więcej danych
180,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
180,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
136,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
136,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Część nowa: 1
270,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
270,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 210
139,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
139,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 200
125,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 1.1
Rozwiń więcej danych
153,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 210
108,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
108,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 1.196
Rozwiń więcej danych
138,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 20,3x22,1 - 28n
Średnica [mm]: 210
116,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,2-28n
Rozwiń więcej danych
232,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
232,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,2-28n
Rozwiń więcej danych
272,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
272,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 0.976
Rozwiń więcej danych
156,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Rozwiń więcej danych
383,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
383,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tarcza sprzęgła w samochodach SEAT TOLEDO II to element zaliczany do układu przeniesienia napędu. Jej zadaniem jest eliminacja przeciążeń oraz drgań skrętnych, które powstają podczas przenoszenia napędu z wału korbowego silnika na wałek sprzęgłowy siły biegów za pomocą sił tarcia. Tarcza sprzęgła jest wyposażona między innymi w tłumiki drgań skrętnych, dzięki którym możliwy jest obrót miejsca osadzenia i krawędzi tarczy nośnej względem siebie.
Tarcza sprzęgła w samochodach SEAT TOLEDO II jest wyposażona w okładziny cierne, które są przymocowane za pomocą nitów i elementów sprężystych, aby jak najlepiej zredukować drgania. Dzięki temu charakteryzuje się dużą odpornością na ścieranie i wysokie temperatury. Tego typu elementy są produkowane z wykorzystaniem materiałów takich jak włókna węglowe, tworzywa organiczne i włókna szklane. Pozostałe elementy tarczy sprzęgła w samochodach SEAT TOLEDO II to tłumik drgań skrętnych oraz wycentrowany otwór montażowy.
Podobnie jak wiele innych elementów, tarcza sprzęgła w aucie SEAT TOLEDO II z czasem się zużywa – wtedy konieczna jest wymiana jej na nową. Ze względu na ścieranie powierzchni ciernej po pewnym czasie nie jest ona już wystarczająco gruba, aby dobrze spełniać swoje zadania związane z przekazywaniem mocy. Jednym z głównych objawów zużycia jest tzw. ślizganie się sprzęgła – można je zaobserwować na przykład po potrzebie znaczącego puszczenia pedału podczas ruszania samochodem. Prędkość zużywania się tarczy sprzęgła zależy w dużej mierze od stylu jazdy kierowcy.