Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
148 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
315,06
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
315,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 384,23
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
1 384,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
993,20
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
993,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3 x 22,1
Rozwiń więcej danych
894,27
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
894,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 14.3
Rozwiń więcej danych
1 231,74
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
1 231,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 149,50
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
1 149,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 5.179
Rozwiń więcej danych
252,53
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
252,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 24,2 x 21,8
Rozwiń więcej danych
1 314,24
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
1 314,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3x22,2-28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
313,07
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
313,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
433,82
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
433,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 228
906,11
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
906,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 240 x 160
Rozwiń więcej danych
1 298,94
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
1 298,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
2 260,60
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
2 260,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
309,23
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
309,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 14.86
Rozwiń więcej danych
508,50
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
508,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 210
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
291,77
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
291,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
275,85
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
275,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica zewnętrzna [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
612,83
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
612,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 215
287,67
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
287,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
489,51
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
489,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu SEAT TOLEDO II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SEAT TOLEDO II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu SEAT TOLEDO II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu SEAT TOLEDO II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SEAT TOLEDO II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.