32 produktów
Wybierz auto
ABS51733
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
90,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
90,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040132583
Ciężar [kg]: 0.545
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
158,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
158,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB11514
Średnica tłoka cylindra: 15.87
174,20
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
174,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC85011
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
157,45
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
157,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC85005
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
201,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
201,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPVW005
Średnica [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: Plug-in
Rozwiń więcej danych
75,91
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
75,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986486031
Średnica tłoka cylindra: 15.87
192,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
192,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL874304
Ciężar [kg]: 0.156
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
163,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
163,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284654007
135,70
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
135,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540986486060
Średnica tłoka cylindra: 15.87
149,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
149,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
134,20
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
134,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510460042
75,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
75,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2111
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
137,34
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
137,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ37210018101
Średnica tłoka cylindra: 15.87
95,00
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
95,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24241517013
Średnica [mm]: 15.87
Zdjęcie producenta: 1
287,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
287,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
85,21
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
85,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0372KG1503202
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
184,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
184,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460051
82,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
82,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1130600300
Ograniczenia producenta: Fte
Średnica [mm]: 15.9
123,07
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
123,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL874300
Ciężar [kg]: 0.136
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
191,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
191,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że SKODA OCTAVIA I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie SKODA OCTAVIA I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie SKODA OCTAVIA I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie SKODA OCTAVIA I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.