33 produktów
Wybierz auto
BOVB11514
Średnica tłoka cylindra: 15.87
175,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
175,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS51733
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
93,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040132583
Ciężar [kg]: 0.545
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
159,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460051
89,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS05682
Średnica cylindra [mm]: 15.87
75,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
75,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2116
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
142,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
142,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0372KG1503202
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
186,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
186,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC85005
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
203,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
203,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA05933
Ciężar [kg]: 0.14
Masa [g]: 140
112,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
112,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPVW001
Ograniczenia producenta: Fte
Średnica [mm]: 15.9
86,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
86,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0372KG1503201
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
151,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
151,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339511010510
193,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
193,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP108384
120,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
120,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ37210018101
Średnica tłoka cylindra: 15.87
91,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
91,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP110793
106,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
106,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1130600300
Ograniczenia producenta: Fte
Średnica [mm]: 15.9
119,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
119,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
136,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
136,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41043
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
111,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC85011
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
158,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
158,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540986486060
Średnica tłoka cylindra: 15.87
150,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
150,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że SKODA OCTAVIA I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie SKODA OCTAVIA I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie SKODA OCTAVIA I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie SKODA OCTAVIA I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.